من در عملیاتی شهید می شوم که رمز آن یازهرا علیها السّلام است

غربت قرآن واهل بیت

من در عملیاتی شهید می شوم که رمز آن یازهرا علیها السّلام است


شهید محمدرضا تورجی:

من در عملیاتی شهید می شوم که رمز آن یازهرا علیها السّلام است من هم آن زمان فرمانده گردان یازهرا علیها السّلام باشم.

کتاب یازهراص 174 خاطرات شهید وکتاب خواندنی است. وهمان عملیات شهید شد که رمز آن یازهرا علیها السّلام وفرمانده گردان یازهرا بود.

فانی فی الله هستم. وصیت نامه شهید شهید محمدرضا تورجی: نهایت اوج محبت فانی شدن در معشوق است.

 ومن فانی فی الله هستم.همه بایدبرویم که انا لله و انا الیه راجعون.

فقط نحوه رفتن مهم است. وبا چه توشه ای رفتن.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : حسین
تاریخ : یک شنبه 26 آبان 1392
زمان : 21:4


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.